avatar Ten blog rowerowy prowadzi Zadlo z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 8805.58 kilometrów w tym 1007.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.93 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Zadlo.bikestats.pl

Treningi

Praca- Pół Martaton MTB Bażantarnia- Dom

Piątek, 7 czerwca 2013 · dodano: 08.06.2013 | Komentarze 0

Rano start po BikeBoard do Empiku i ostatni zakup rabatowy ponieważ Ania jedna z niewielu aktywnych dziewczyn z Ebowa wyjeżdża do UK i pewnie z Rafim będą tam tworzyć oddział poza miejscowy ;), przy okazji udało mi się zapisać na rehabilitacje od 17 czerwca więc wymęczę jeszcze rękę na naszym podwórkowym Maratonie XC :). ale żeby nie było dobrze i jak to lekarz powiedział proszę oszczędzać rękę to w pracy miałem dostawę drukarek i trzeba było wypakować z auta i ustawić na sklepie 1,5 tony. Po pracy pomału liczyłem że wieczorna wysoczyzna nie będzie kolejnym objazdem maratonu ale jednak trochę się osób stawiło na placu Jagiellończyka był Sylwek, Maciek nawet Fishu no i organizatorka plus 3 innych rowerzystów. Z małych sukcesów udało mi się podjechać pod Chrobrego po tych kocich łbach ale dalej standardowo wyprowadzenie roweru na żółtym szlaku koło Dębicy, niebieski tu już regularnie wraca siła w nogach ale że byłem po pracy z plecakiem wypchanym po brzegi i w klasycznych okularach za bardzo nie mogłem poszaleć i potrenować techniki jazdy na korzeniach ale robię małe kroczki i już w kilku miejscach wymęczyłem mojego SIDa i nie zawiódł. Sił i chęci starczyło tylko na dojazd do odcinka na Belweder, stamtąd z Sylwkiem który pognał i gdzieś po drodze stracił dwie szprychy udaliśmy się w kierunku domów. Przy okazji wspomnę że z nowych wszyscy się wykruszyli nawet nie wiadomo gdzie. Ręka boli gdy pisze ten tekst a w niedzielę wycieczka na Pudłowiec. Trzymać kciuki żeby wygrała cykloza nad nadgarstkiem.

Intensywne Boże Ciało

Czwartek, 30 maja 2013 · dodano: 30.05.2013 | Komentarze 3

Dzień rowerowy zaczął się od eskortowania żony do Kadyn po drodze mijamy Mikołaja pędzącego po remontowanej 503 szosówką. Po przejechaniu kawałka plaży jadę Czarną Drogą do góry w kierunku Elbląga na próbę objechania MTB Bażantarnia. Po wyjechaniu z lasu telefon od Agnieszki, że się zbiera na objazd Bażantarni, więc dzida, wyjeżdżając w Piastowie spotykam Jareckiego z synem i kawałek jedziemy razem.
Bażantarnia pokazała mi i mojemu BeFree nasze niedoskonałości, kilka bliskich spotkań z podłożem piasek w zębach, pogubienie trasy, ale jak się nie wywrócisz to się nie nauczysz. Trasa przejechana, jeszcze raz dzięki Agnieszka za pomoc. A że jeszcze było trochę sił w nogach to pojechałem po wracającą z plażingu żonę i wróciliśmy do domu.

Latarkowa środa + około kilometry

Środa, 15 maja 2013 · dodano: 16.05.2013 | Komentarze 1

Miało być standardowo Dom-Praca-Dom rano nadal nie było siły na dojechanie do tyrki, na dodatek zamiast przedramienia zaczął boleć nadgarstek i każda czynność prawie która wymaga skrętu stawu wywołuje ból, ciężko walcząc ze snem w pracy dostałem sms od Marka że o 18:30 zbiórka pod Piekarczykiem, po doinformowaniu że będzie asfalt przeważała opcja a jednak może pojadę. Jako że zbiórka o 18:30 a sklep zamknęliśmy w miarę szybko postanowiłem podjechać jeszcze na dworzec PKP dopytać się o sytuację z biletami na niedzielny TRIP. Na miejsce zbiórki wpadłem lekko spóźniony ale ostatnio to mój zły nawyk, gdy się poruszałem wszystkim innym nie rowerem to byłem punktualny, rower stworzył iluzje że wszędzie zdążę bo to ja jestem decydującym jak szybko się przemieszczam a nie ZKM czy kierowca samochodu. Na starcie z Markiem i Krzyśkiem czekaliśmy jeszcze na Marcina a że po Starym Mieście wędrował Mikołaj ze swoimi pociechami to trochę pogadaliśmy. My tu gadu gadu a czas goni więc wystartowaliśmy bez Marcina który nas zaraz dogonił. Trasa Helenowo-Adamowo-Jazowa później Kępa i Nowakowo i powrót do domu w dobrym tempie chłopaki z silnej grupy odbili na dawną przeprawę promową ja nie miałem już tyle sił więc pojechałem do Elbląga.

Rozruch i próba zmierzenia się z Bażantarnia MTB

Wtorek, 14 maja 2013 · dodano: 15.05.2013 | Komentarze 0

Miał być kolejny rozruchowy dzień i wyjazd po pracy kręcić kilometry z żoną i znajomymi, padło na próbę objazdu z Mariuszem Maratonu MTB Bażantarnia niestety sił nie starczyło na jazdę jedynie na wyprowadzenie BeFree na spacer. Później czas wolny przy piwku w super towarzystwie.

Dom-Praca a po pracy Goplenica z Bażantarnią

Wtorek, 7 maja 2013 · dodano: 08.05.2013 | Komentarze 3

Pogoda dopisuje i aż się chce jeździć po lesie. Trasa miała być techniczna i czasami była przyda się niedługo jazda po piaskach. Wystartowaliśmy w trójkę ja Danka i Łukasz. Przed samym Jagodnikiem Łukasz wyłapał tylną oponą zardzewiały gwóźdź, szybka instrukcja jak się łata dętki test czy pompka jest nadal sprawna (na szczęście dała radę bo kolega by miał trochę trasy z buta). Niestety to nie był koniec wypadków bo drugi raz złapał gumę tuż po wyjeździe z Bażantarni. Przy okazji ja dopatrzyłem się problemu z przednim hamulcem :(.

5. Wtorkowy Trening

Wtorek, 23 kwietnia 2013 · dodano: 24.04.2013 | Komentarze 4

Na start stawiła się ekipa i po długich naradach co gdzie jak wyruszyliśmy na trasę wzdłuż Nogatu a że trochę tego dnia wiało obraliśmy kierunek trasy odwrotny do poprzednich czyli przez Nowakowo, ale po przejechaniu do placu Jagiellończyka jednak wybraliśmy trasę przez Helenowo. Jednak wiatr dawał się we znaki część ekipy odbiła do domu ja ja z Przemkiem(Przemoc) polecieliśmy dalej ciągle pod wiatr, po drodze minęliśmy Mirka z Marcinem, w Nowakowie prawdopodobnie nabawiłem się dość bolesnej kontuzji prawdopodobnie naciągnięcia mięśni przedramienia które mocno o sobie przypominają.

4. Trening połączony z latarkową środą

Środa, 17 kwietnia 2013 · dodano: 17.04.2013 | Komentarze 2

Latarkowa środa zaliczona podjazd mega wymagający ale dałem rade raz tylko była podpórka źle wybrana ścieżka podjazdu, ale z Łęcza power w girach i do domu średnio 40 km/h.
Miał być opis bardziej szczegółowy ale nie będzie, pod samym domem musiałem złapać szkło w tylną oponę i czwartkowy wyjazd do pracy skończył się 3 zmianami dętki spóźnieniem ponad godzinnym i uszczerbkiem z konta domowego 80 zł. Nadal mam wysokie ciśnienie a wiek już nie ten więc wolę uważać jeszcze jakaś żyłka mi pęknie.

3. Trening z żoną + znajomi

Wtorek, 16 kwietnia 2013 · dodano: 16.04.2013 | Komentarze 0

Dzisiejszy wyjazd powiększony o Dankę i Łukasza, nie chciałem nowych zniechęcać więc tempo około 20 km na godzinę. Temperatury wiosenne wiatr nawet nie przeszkadzał może tylko troszeczkę od Nowakowa do Elbląga.

3. Trening z żoną

Wtorek, 9 kwietnia 2013 · dodano: 10.04.2013 | Komentarze 3

Trasa, start spod firmy i Żuławska Pętla, i tak będzie już co wtorek ja i moja ślubna. Treningowo może bardziej dla mżonki niż dla mnie ale zawsze to przyjemne z pożytecznym, ja na rowerze i nie ma zrzędzenia że siedzi biedna w domu sama. Średnia wyszła nawet niezła bo około 20 km/h a tego dnia trochę wiało co dość mocno odczułem na prawej stopie bo zapomniałem zdjąć ocieplacz z grzejnika, który się suszył po praniu przed zaniesieniem do krawcowej w celu lekkiej rewitalizacji.

2. Poszukiwanie trasy treningowej

Sobota, 6 kwietnia 2013 · dodano: 06.04.2013 | Komentarze 0

Wyjazd z szanowną małżonką, wykorzystałem do obliczenia kilometrów na jedną z tras treningowych przed pracą, tempo nie było powalające na Jeleniej Dolinie kupa śniegu pół trasy walka ze śniegiem w końcu spuszczenie troszkę powietrza z kół pozwoliło przebrnąć przez białe zło. Na szczęście temperatura i słońce napawa optymizmem.