avatar Ten blog rowerowy prowadzi Zadlo z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 8805.58 kilometrów w tym 1007.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.93 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Zadlo.bikestats.pl

Treningi

• Sprzęt BeFree

Kwadratura koła i brakujące π

Wtorek, 31 grudnia 2013 · dodano: 31.12.2013 | Komentarze 1

No i ten rok udało mi się zamknąć wynikiem 8200 km, chciałem podziękować wszystkim którzy ze mną przemierzali wspólnie kilometry organizowali wyjazdy browary i inne niespodzianki.
A w 2013 było kilka Maratonów MTB , Elbląskich Alleycatów EINO, kilka wypraw powyżej 200 km w tym jedna nocna, pierwsza samotna 100 później samotna 200, kilka kontuzji mniej i bardziej bolących.
Do zobaczenia 1 stycznia 2014 przecież sezon na rower trwa całe życie.

Mrożony Bażant 2013

Sobota, 14 grudnia 2013 · dodano: 17.12.2013 | Komentarze 0

Nocna jazda na latarkach wraz z biegaczami po lodzie błocie śniegi i we mgle zakończona jak się okazało w poniedziałek, po za uwalonym niemiłosiernie rowerem, zużytymi klockami hamulcowymi strzeliła obejma sztycy ;(. Ale na następną edycja i tak zapiszę się w ciemno.

Grudniowe Pączki

Niedziela, 8 grudnia 2013 · dodano: 09.12.2013 | Komentarze 0

Kategoria Treningi, Wycieczki

Latarkowe szwendanko w terenie

Środa, 2 października 2013 · dodano: 04.10.2013 | Komentarze 0

Zjazd lasem do Kadyn na minimalnym ustawieniu latarki to jest to co tygryski zaczną lubić najbardziej :)

• Sprzęt BeFree

Nocne kilometry dla Pomoc mierzona kilometrami

Czwartek, 5 września 2013 · dodano: 06.09.2013 | Komentarze 1

Wieczorne kręcenie dla nabicia kilku kilometrów Pomoc mierzona kilometrami, las nocą i ślepia zwierzyny robią wrażenie ;). Trasa z Sylwkiem było fajnie, groźnie, szczęśliwie. Groźnie bo zjeżdżając Saperów widzieliśmy jak młody chłopak jebn.ł o ziemię tak że przednie koło zrobiło mu się w podwójną ósemkę ale wyszedł z tego na szczęście z otartym łokciem, jak to powiedział jak się podniósł że treningi judo uratowały mu głowę. Szczęśliwie dlatego że przejeżdżając trawnikiem na naszej pięknej nowej-starówce rozjechałem dosłownie butelkę przednim i tylnym kołem i to bez szwanku dla opon.

Żuławy po pracy

Sobota, 31 sierpnia 2013 · dodano: 31.08.2013 | Komentarze 0

50 km trasy MRDP

Sobota, 17 sierpnia 2013 · dodano: 17.08.2013 | Komentarze 11

Dziś dzień handlowy więc w pracy, a po pracy do domu i co by tu zrobić o 17 mieli wjechać pierwsi zawodnicy MRDP do Elbląga, było przed 16 to może wyjadę im do Marzęcina no to dzida i tempo niezłe lecę mimo wiatru 35-37 km/h wiatr się zmaga schodzę poniżej 30 mijam Marzęcino a śmiałków tego wyzwania jak nie ma tak nie ma plan dojechać maks do Tujska i tam na nich poczekać, jednak 2 km przed mijam pierwszą grupę i słyszę Zadlo dawaj no to nawrót i gonię bo znaczy że jadą nasi i ktoś mnie rozpoznał. Dwa kilometry gonię a nawrót zajął tylko 15 sekund. Tempo zabójcze a oni mają już dobre 130 km za sobą. Powrót spokojnym tempem do Elbląga i oczekiwanie na moście na pozostałych i na końcu naszego OR Mareckiego.

Ps. Mój wielki błąd i zapomniałem że lecąc z Marzęcina spokojnym tempem z naprzeciwka wyskoczył Darecki_Esr i tak w towarzystwie. Darka Tomka Marian dojechaliśmy do Elbląga gdzie po chwili ruszyliśmy każdy w swoją stronę a na moście spotkaliśmy Fisha Radka i Dziursona.

Testowanie B9

Środa, 19 czerwca 2013 · dodano: 20.06.2013 | Komentarze 4

Ostatni gwizdek na przetestowanie Kross Level B9 i karbonowej ramy reszta osprzętu już jest mi dobrze znana ale chciałem poczuć różnicę alu karbon. Z zaprzyjaźnionego KM Bike'u wziąłem B9 na ramie M do której się przymierzałem ponieważ moje BeFree ma ten sam rozmiar, i tu pojawił się pierwszy zonk rama była za mała sztyca nie 27,2 tylko 31,4 i nie mogłem nawet przełożyć swojej długiej. Plan był pokręcić się trochę w terenie i tyle, pod koniec dnia pracy dostaję info kręcimy MTB Bażantarnia, no to pojechałem, jednak zbyt mały rozmiar nie pozwalał dotrzymywać chłopakom tempa choć rama jak się później okazało pozwalała przez swoją sztywność na niektórych podjazdach nie wykorzystywać przełożeń 1:10 tylko dawałem radę na 1:8, kąt nachylenia główki też pozwalał na pokonywanie bez strachu większych ale krótkich podjazdów. Po jeździe w Bażantarni polecieliśmy z ekipa na Modrzewinę i tam przechwyciliśmy wracającego z Latarek Krzyśka. Zjazd szutrową polną drogą było mega szybkie aż gubiłem fanty z plecaka.

• Sprzęt BeFree

Kępa z rana jak śmietana

Piątek, 14 czerwca 2013 · dodano: 14.06.2013 | Komentarze 0

Dziś miało być Dom-Praca po pracy Alleycat, a tu siedząc w betach przecierając oczy na FB wyskakuje MSG od Darka Seba lecimy no to lecimy jedno kółko przed pracą. Pół godziny później jedziemy na Kępę, na starcie rzucam hasło nie przekraczamy 27-28km/h bo muszę się oszczędzać przed maratonem ale już na Mazurskiej pocinam średnio 30km/h. Na odcinku Nowakowo Adamowo średnia w okolicach 25km/h nie jest źle, jedzie się rewelacyjnie ani za zimno ani za ciepło lekko pod wiatr ale nie odczuwam żebym nie dawał rady od Adamowa w kierunku Elbląga wiatr lekko w plecy więc postanawiam zrobić krótki sprint i udaje się dość szybko osiągnąć okolice 51 km/h tyle pokazywał licznik, endomondo sklasyfikowało maksymalną na poziomie 48,9 km/h.
Średnia na odcinku Mazurska - Gral 23,32 km wyszła 24,9 km/h.

Trasa z Mankiem przed pracą

Wtorek, 11 czerwca 2013 · dodano: 12.06.2013 | Komentarze 0

Start rano na Kępę Rybacką z Mariuszem treningowo przed Maratonem trochę asfaltu tempo całkiem przyjemne. Nie pastwił się nade mną, albo ja miałem parę w nogach.