avatar Ten blog rowerowy prowadzi Zadlo z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 8805.58 kilometrów w tym 1007.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.93 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Zadlo.bikestats.pl

Czerwiec, 2013

Testowanie B9

Środa, 19 czerwca 2013 · dodano: 20.06.2013 | Komentarze 4

Ostatni gwizdek na przetestowanie Kross Level B9 i karbonowej ramy reszta osprzętu już jest mi dobrze znana ale chciałem poczuć różnicę alu karbon. Z zaprzyjaźnionego KM Bike'u wziąłem B9 na ramie M do której się przymierzałem ponieważ moje BeFree ma ten sam rozmiar, i tu pojawił się pierwszy zonk rama była za mała sztyca nie 27,2 tylko 31,4 i nie mogłem nawet przełożyć swojej długiej. Plan był pokręcić się trochę w terenie i tyle, pod koniec dnia pracy dostaję info kręcimy MTB Bażantarnia, no to pojechałem, jednak zbyt mały rozmiar nie pozwalał dotrzymywać chłopakom tempa choć rama jak się później okazało pozwalała przez swoją sztywność na niektórych podjazdach nie wykorzystywać przełożeń 1:10 tylko dawałem radę na 1:8, kąt nachylenia główki też pozwalał na pokonywanie bez strachu większych ale krótkich podjazdów. Po jeździe w Bażantarni polecieliśmy z ekipa na Modrzewinę i tam przechwyciliśmy wracającego z Latarek Krzyśka. Zjazd szutrową polną drogą było mega szybkie aż gubiłem fanty z plecaka.

Kategoria Treningi

Gdańsk-Elbląg

Wtorek, 18 czerwca 2013 · dodano: 19.06.2013 | Komentarze 0

Wyprawa sponsorowana była przez literkę B jak badania okresowe do pracy z faktu że centrala firmy mieści się w GD trzeba było się tam wybrać. Powrót wspierała literka A jak Artur. Jako że nie miałem całego dnia wolnego przemknęliśmy tylko przez Stare Miasto robiąc kilka zdjęć, i ruszyliśmy w kierunku Ebowa tankując w Bezdronce w Przejazdowie.
Temp przelotu zadziwiająco dobre mimo tego że w niedzielę był Maraton.

Kompan w potrzebie kręcenia © Zadlo

Gdańska Starówka © Zadlo

Uroki naszej królowej rzek © Zadlo

Kategoria Wycieczki

Elbląg-Gdańsk

Poniedziałek, 17 czerwca 2013 · dodano: 19.06.2013 | Komentarze 0

Do pracy. Z pracy PKP do Gdańska i tam kilka kilometrów ze względu na wtorkowe badania okresowe. Podziękowania dla konduktorów którzy pilnowali mojego BeFree na całej trasie a ja sobie mogłem spokojnie siedzieć i regenerować nogi po niedzielnym ściganiu.

• HRmax 188 (102%)

Maraton MTB Bażantarnia

Niedziela, 16 czerwca 2013 · dodano: 19.06.2013 | Komentarze 0

Drugi start w Maratonie, choć bliżej temu było do XC, plan zakładał przejechać pierwsze okrążenie 1:10 do 1:15 drugie 15 do 20 minut dłużej, (choć moc była cały tydzień ale to były jazdy po asfalcie) oraz wyprzedzić chociaż 10 zawodników na mecie. Realizacja połowiczna czas na mecie rewelacyjny jak dla mnie, miejsce w open 53 na 58, zachowawcza jazda na pierwszym okrążeniu i skurcze na drugim nie pozwoliły na lepszy wynik.

Szybszy niż światło © Zadlo

I upragniona Meta © Zadlo

BeFree i jego kierowca szczęśliwi © Zadlo

Kategoria Maratony

Dom-Praca-Dom

Sobota, 15 czerwca 2013 · dodano: 15.06.2013 | Komentarze 0

Spokojnie, po powrocie zdjęcie wszystkich zbędnych rzeczy z roweru przesmarowanie amortyzatora i łańcucha, w niedzielę pierwsze XC w życiu.

XXXVI EINO HOT ALLEYCAT II

Piątek, 14 czerwca 2013 · dodano: 15.06.2013 | Komentarze 2

Jeden błąd, 4 na mecie tak sądzę, dobra kolejna współpraca z Łukaszem. Ta edycja była organizowany przez Marka pod "patronatem" Rafiego

XXXVI EINO Elbląski Alleycat © Zadlo

• Sprzęt BeFree

Kępa z rana jak śmietana

Piątek, 14 czerwca 2013 · dodano: 14.06.2013 | Komentarze 0

Dziś miało być Dom-Praca po pracy Alleycat, a tu siedząc w betach przecierając oczy na FB wyskakuje MSG od Darka Seba lecimy no to lecimy jedno kółko przed pracą. Pół godziny później jedziemy na Kępę, na starcie rzucam hasło nie przekraczamy 27-28km/h bo muszę się oszczędzać przed maratonem ale już na Mazurskiej pocinam średnio 30km/h. Na odcinku Nowakowo Adamowo średnia w okolicach 25km/h nie jest źle, jedzie się rewelacyjnie ani za zimno ani za ciepło lekko pod wiatr ale nie odczuwam żebym nie dawał rady od Adamowa w kierunku Elbląga wiatr lekko w plecy więc postanawiam zrobić krótki sprint i udaje się dość szybko osiągnąć okolice 51 km/h tyle pokazywał licznik, endomondo sklasyfikowało maksymalną na poziomie 48,9 km/h.
Średnia na odcinku Mazurska - Gral 23,32 km wyszła 24,9 km/h.

Kategoria Treningi

Dom-Praca-Dom

Czwartek, 13 czerwca 2013 · dodano: 14.06.2013 | Komentarze 0

Pobiłem rekord powrotu do domu o 3 minuty, ze standardowych 13:30 udało zejść do 10:30 a można by było lepiej jest moc w nogach byle by dotrwała do niedzieli.

2 pętle z Arturem

Środa, 12 czerwca 2013 · dodano: 12.06.2013 | Komentarze 4

Po wtorkowym przelocie naciągnąłem Artura na poranny start na pętle może dwie, dołączyć do nas miał Darek po odprowadzeniu juniora do szkoły. Ogień w nogach był choć nie wiadomo skąd pojawił się ból wiązadła w lewym kolanie gdzie nigdy z nim nie było problemu. Jadąc na spotkanie Darkowi spotkaliśmy Bartka lecącego na Stegnę, gadu gadu i za chwilę w większym gronie lecimy na naszą końcówkę pierwszej pętli a że był dobry czas to i wpadła druga.

Szlaban zamknięty, drugi dzień z rzędu trafiam na przepływającą jednostkę © Zadlo