avatar Ten blog rowerowy prowadzi Zadlo z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 8805.58 kilometrów w tym 1007.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.93 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Zadlo.bikestats.pl
  • Sprzęt BeFree

Latarkowa środa + około kilometry

Środa, 15 maja 2013 · dodano: 16.05.2013 | Komentarze 1

Miało być standardowo Dom-Praca-Dom rano nadal nie było siły na dojechanie do tyrki, na dodatek zamiast przedramienia zaczął boleć nadgarstek i każda czynność prawie która wymaga skrętu stawu wywołuje ból, ciężko walcząc ze snem w pracy dostałem sms od Marka że o 18:30 zbiórka pod Piekarczykiem, po doinformowaniu że będzie asfalt przeważała opcja a jednak może pojadę. Jako że zbiórka o 18:30 a sklep zamknęliśmy w miarę szybko postanowiłem podjechać jeszcze na dworzec PKP dopytać się o sytuację z biletami na niedzielny TRIP. Na miejsce zbiórki wpadłem lekko spóźniony ale ostatnio to mój zły nawyk, gdy się poruszałem wszystkim innym nie rowerem to byłem punktualny, rower stworzył iluzje że wszędzie zdążę bo to ja jestem decydującym jak szybko się przemieszczam a nie ZKM czy kierowca samochodu. Na starcie z Markiem i Krzyśkiem czekaliśmy jeszcze na Marcina a że po Starym Mieście wędrował Mikołaj ze swoimi pociechami to trochę pogadaliśmy. My tu gadu gadu a czas goni więc wystartowaliśmy bez Marcina który nas zaraz dogonił. Trasa Helenowo-Adamowo-Jazowa później Kępa i Nowakowo i powrót do domu w dobrym tempie chłopaki z silnej grupy odbili na dawną przeprawę promową ja nie miałem już tyle sił więc pojechałem do Elbląga.