avatar Ten blog rowerowy prowadzi Zadlo z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 8805.58 kilometrów w tym 1007.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.93 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Zadlo.bikestats.pl
  • Sprzęt BeFree

Słobity

Niedziela, 12 maja 2013 · dodano: 13.05.2013 | Komentarze 3

Wycieczka się odbyła ale było ciężko zwlec się z łóżka po poprzednim dniu, celem były ruiny pałacu w Słobitach, ruszyliśmy przez Milejewo-Młynary wróciliśmy przez Pasłęk.
Od ostatniej wizyty z 2012 obiekt znika w oczach jedynie brzozy rosną nawet na gzymsach.

Zamek Słobity cel wycieczki © Zadlo

Po sesji fotograficznej udaliśmy się do Pasłęka na szamanko tym razem nie były to lody.
Podjazd po kocichłbach © Zadlo

Tuż za rogatkami Pasłęka w Rzecznej kolega Łukasz złapał szkło tylną oponą po instruktażu i pomocy przy łataniu dętki udaliśmy się do domu bez dalszych przygód.

Kategoria Wycieczki

arturbike
| 10:40 wtorek, 14 maja 2013 | linkuj ZADLO,
Instruktarz, instruktarzem ale jak wyglądało szkolenie praktyczne :-P
Zadlo
| 19:27 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj to mój drugi wyjazd na ruiny i nadal mnie one fascynują szkoda takiego obiektu ale w okolicach jest też kilka innych które czekają na przejęcie w prywatne ręce by mogły choć cieszyć okiem nowych właścicieli a nie iść w zapomnienie jak ten.
robert13
| 13:47 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj Aż szkoda pałacyk.. pomimo, że już jest w takiej ruinie fasady prezentuje się pięknie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa adaja