avatar Ten blog rowerowy prowadzi Zadlo z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 8805.58 kilometrów w tym 1007.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.93 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Zadlo.bikestats.pl
  • Sprzęt BeFree

X Leśny Maraton Rowerowy w Kępinie

Sobota, 11 maja 2013 · dodano: 13.05.2013 | Komentarze 1

Sobota 4 rano pobudka by się zebrać i wystartować w pierwszym Maratonie MTB w życiu, dylematy brać błotniki czy nie, w Elblągu cały czas padało decyzja zakładam ortalionki i zimowe ocieplacze neoprenowe i dzida na dworzec by się nie spóźnić, nie byłem ostatni :), w pociągu poznałem dietę makaronową trzeba będzie stosować. Wejherowo przywitało nas słońcem, więc zrzucenie zbędnych ciuchów zjazd na poznanie pierwszego i drugiego zakrętu eliminatora stanięcie na starcie i czekanie na trąbkę rozpoczynającą Maraton. Następna minuta to było dla mnie najbardziej stresujące doświadczenie w życiu start 250 rowerzystów naraz którzy wyprzedają cię na grubość żyletki. Nie obyło się bez kraks zaraz za pierwszym zakrętem eliminatora, na szczęście mnie nie dopadła żadna przez cały wyścig. Jak na pierwszy start trasa była dla mnie odpowiednia niezbyt wymagająca ale błotne odcinki i piaszczyste pozwoliły na poznawanie swoich i roweru możliwości.
Trasa przejechana na 80% swoich możliwości 20% zostawione w zapasie na powrót na kołach do Elbląga, niestety się nie udało i sił starczyło na Nowy Dwór Gdański niecałe 30 km od domu. Podziękowania dla organizatorów oraz dla naszej ekipy Mariusza, Marka, Krzyśka, Leszka i Piotra.

Pierwsze okrążenie © Zadlo

Ja i mój BeFree na mecie X Leśnego Maratonu Rowerowego w Kępinie © Zadlo

Moja pozycja w X Maratonie Leśnym to 147 open, 138 M i 92 w swojej kategorii a 2 pozycje zdobyte rzutem na taśmę jak rasowy zawodowiec ;P czas przejazdu 2:32:39