avatar Ten blog rowerowy prowadzi Zadlo z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 8805.58 kilometrów w tym 1007.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.93 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Zadlo.bikestats.pl
  • Sprzęt BeFree

Majowe Pochylnie

Piątek, 3 maja 2013 · dodano: 03.05.2013 | Komentarze 0

Plan był taki żeby gdzieś wyjechać skoro przepadły mi Maratony Mazovi, na wycieczkę zabrałem żonę i koleżankę Dankę niestety czwarty towarzysz Michał nie mógł się wybrać, a piaty Łukasz z naszej ekipy się nie stawił w damskim towarzystwie wybraliśmy się na pochylnie kanału elbląsko-ostródzkiego. W Janowie spotkaliśmy Mirka który wracał ze swojego porannego kręcenia, po krótkiej rozmowie my w swoją trasę Mirek w stronę Elbląga. Po dojechaniu do płyt betonowych w Dłużynie zastaliśmy statek z pasażerami byłem trochę zdziwiony bo na jednej z zimowych wypraw obiło mi się o uszy że kanał ma być rewitalizowany, więc szybkie hasło do startu by powitać znów statek na pierwszej pochylni w Jelonkach jednak po dotarciu na pochylnie okazało się że ktoś nie zapłacił za wodę i zakręcili kurek i zwinęli stalowe liny. Po sesji zdjęciowej na wszystkim co się dało wejść i obejrzeć pokonywaliśmy kolejne pochylnie dziewczyny dzielnie dawały radę i na żadnym podjeździe nie prowadziły roweru, niestety ostatnia pochylnia w Buczyńcu nie była nam dana ponieważ teren budowy został ogrodzony płotem i zakluczony na kłódkę. Podczas szamania kanapeczek na ostatniej pochylni odwiedził nas swoim Banditem Michał któremu udało się wyrwać na chwilę z domu. Trasę powrotną zaplanowałem przez Pasłęk w celu odwiedzenia Lodziarni i najlepszych lodów pod słońcem, po pochłonięciu lodów z polewą z owoców truskawki, jagód i wiśni wypiciu espresso udaliśmy się do domu. Ekipa zadowolona, ja też, wyjazd uważam za udany.