avatar Ten blog rowerowy prowadzi Zadlo z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 8805.58 kilometrów w tym 1007.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.93 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Zadlo.bikestats.pl
  • Sprzęt BeFree

ERGOnomiczna + plus kawałek trasy Maratonu MTB Bażantarnia

Niedziela, 21 kwietnia 2013 · dodano: 21.04.2013 | Komentarze 1

Pierwsza część trasy spokojnie rodzinnie, pogoda jak i towarzystwo dopisało, po dotarciu na koniec ERGOnomicznej skonsumowaniu kiełby w planach miałem objechać trasę MTB Bażantarnia ale ze względu na "kulturalne" wyjście do teatru ilość czasu była ograniczona, jednak po krótkiej rozmowie zapadła decyzja że jadę tak daleko jak starczy mi czasu, starczyło na jakieś 2/3 okrążenia. Pierwsza część to chyba jakieś XC druga część dość wymagająca choć zdarzały się odcinki na których można się zregenerować. Niestety na ostatnią część nie starczyło czasu :(, ogólnie dziękuje ekipie że nie zostawili mnie na pastwę lasu(losu), i jeszcze przede mną długa droga w doskonaleniu jazdy w terenie i mała praca nad ustawieniem amortyzatora czasami na podjazdach potrafiło przednie koło zgubić kontakt z podłożem. Teraz zostało niecałe 2 miesiące treningów żeby przejechać te zawody w przyzwoitym czasie i je przejechać a nie wyprowadzić rower na spacer po lesie.XC