avatar Ten blog rowerowy prowadzi Zadlo z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 8805.58 kilometrów w tym 1007.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.93 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Zadlo.bikestats.pl
  • Sprzęt BeFree

Trójmiejski Park Krajobrazowy Niebieskim szlakiem z GR3

Niedziela, 6 października 2013 · dodano: 07.10.2013 | Komentarze 5

opis i relacja w przygotowaniu, z zajawek mój plecak wybrał się samotnie bez mojego pozwolenia pociągiem z Gdyni Głównej do ....., oraz pompce rowerowej tak bardzo się spodobało że postanowiła się urwać i zostać w TPK.

Kategoria Wycieczki

Zadlo
| 09:12 wtorek, 8 października 2013 | linkuj Tomek spisałem z Endomondo u Sylwka pokazywało podobnie innego pomiaru podjazdów i zjazdów nie mam, a inni uczestnicy potwierdzą że płasko to tam nie było. I że było fajnie.
arturbike
| 05:58 wtorek, 8 października 2013 | linkuj Dzięki Seba za wspólne kilometry :-)
Darecki
| 21:56 poniedziałek, 7 października 2013 | linkuj Widzę, że kolegen poszalał rowerowo-finansowo :-)
sierra
| 19:42 poniedziałek, 7 października 2013 | linkuj Najważniejsze, że było rowerowo :)
Nie martw się pompkę odzyskasz jak wybierzemy się tam po raz kolejny... :)

Tomar66, ja bym raczej ujął: podejścia (z nie małym trudem) niż podjazdy...
tomar66
| 19:26 poniedziałek, 7 października 2013 | linkuj Z tymi podjazdami to troszkę przesadziłeś...nieprawdaż? Hihi

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asudo