avatar Ten blog rowerowy prowadzi Zadlo z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 8805.58 kilometrów w tym 1007.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.93 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Zadlo.bikestats.pl

Poniedziałek, 20 maja 2013 · dodano: 22.05.2013 | Komentarze 0

Morąg

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 21.05.2013 | Komentarze 1

Start do Morąga pociągiem tam spokojnym tempem objazd miasta i sesja zdjęciowa później nad jeziorko i opalanie białych dowodów że jest się czynnym rowerzystą. Powrót do domu na kołach po kilku godzinach smażenia tyłków nie był dość łatwy.

Kategoria Wycieczki

EINO XXXV

Sobota, 18 maja 2013 · dodano: 19.05.2013 | Komentarze 3

Start się udał 4 miejsce dzięki współpracy z Łukaszem.

Piątek, 17 maja 2013 · dodano: 18.05.2013 | Komentarze 0

Czwartek, 16 maja 2013 · dodano: 17.05.2013 | Komentarze 0

Rowerowo nic specjalnego, życiowo cały czas powiększa mi się awersja do przychodni i oczekiwanie nawet po skierowanie, przed pracą potrzebowałem załatwić skierowanie do ortopedy niestety lewy nadgarstek odmawia posłuszeństwa i jest potrzebna szybka wizyta bo Skandia w Krokowej będzie stała pod dużym znakiem zapytania. Wracając do awersji pewna starsza pani nie chciała przepuścić mnie i kobiety przede mną bo też twierdziła że tylko po skierowanie więc 35 minut w plecy z zegarkiem w ręku później to już szybko poszło ale mało brakowało a zszedłbym z głodu. Skierowanie jest więc teraz się uzbroić w cierpliwość i jak już trafię do lekarza ortopedy i spyta się: Ja tak tylko z ciekawości co panu było rok temu jak się pan rejestrował.
A tu zdjęcie takie może mniej rowerowe ale codziennie koło niego przejeżdżam i jak się zmieni ostatni wyraz:

Kto wybrzydza ten nie jeździ © Zadlo

Latarkowa środa + około kilometry

Środa, 15 maja 2013 · dodano: 16.05.2013 | Komentarze 1

Miało być standardowo Dom-Praca-Dom rano nadal nie było siły na dojechanie do tyrki, na dodatek zamiast przedramienia zaczął boleć nadgarstek i każda czynność prawie która wymaga skrętu stawu wywołuje ból, ciężko walcząc ze snem w pracy dostałem sms od Marka że o 18:30 zbiórka pod Piekarczykiem, po doinformowaniu że będzie asfalt przeważała opcja a jednak może pojadę. Jako że zbiórka o 18:30 a sklep zamknęliśmy w miarę szybko postanowiłem podjechać jeszcze na dworzec PKP dopytać się o sytuację z biletami na niedzielny TRIP. Na miejsce zbiórki wpadłem lekko spóźniony ale ostatnio to mój zły nawyk, gdy się poruszałem wszystkim innym nie rowerem to byłem punktualny, rower stworzył iluzje że wszędzie zdążę bo to ja jestem decydującym jak szybko się przemieszczam a nie ZKM czy kierowca samochodu. Na starcie z Markiem i Krzyśkiem czekaliśmy jeszcze na Marcina a że po Starym Mieście wędrował Mikołaj ze swoimi pociechami to trochę pogadaliśmy. My tu gadu gadu a czas goni więc wystartowaliśmy bez Marcina który nas zaraz dogonił. Trasa Helenowo-Adamowo-Jazowa później Kępa i Nowakowo i powrót do domu w dobrym tempie chłopaki z silnej grupy odbili na dawną przeprawę promową ja nie miałem już tyle sił więc pojechałem do Elbląga.

Kategoria Treningi

Rozruch i próba zmierzenia się z Bażantarnia MTB

Wtorek, 14 maja 2013 · dodano: 15.05.2013 | Komentarze 0

Miał być kolejny rozruchowy dzień i wyjazd po pracy kręcić kilometry z żoną i znajomymi, padło na próbę objazdu z Mariuszem Maratonu MTB Bażantarnia niestety sił nie starczyło na jazdę jedynie na wyprowadzenie BeFree na spacer. Później czas wolny przy piwku w super towarzystwie.

Kategoria Treningi

Poniedziałek, 13 maja 2013 · dodano: 13.05.2013 | Komentarze 2

Niby nic specjalnego tego dnia ale w sumie była mala wisienka na torcie, możliwość przetestowania tego roweru.

Słobity

Niedziela, 12 maja 2013 · dodano: 13.05.2013 | Komentarze 3

Wycieczka się odbyła ale było ciężko zwlec się z łóżka po poprzednim dniu, celem były ruiny pałacu w Słobitach, ruszyliśmy przez Milejewo-Młynary wróciliśmy przez Pasłęk.
Od ostatniej wizyty z 2012 obiekt znika w oczach jedynie brzozy rosną nawet na gzymsach.

Zamek Słobity cel wycieczki © Zadlo

Po sesji fotograficznej udaliśmy się do Pasłęka na szamanko tym razem nie były to lody.
Podjazd po kocichłbach © Zadlo

Tuż za rogatkami Pasłęka w Rzecznej kolega Łukasz złapał szkło tylną oponą po instruktażu i pomocy przy łataniu dętki udaliśmy się do domu bez dalszych przygód.